Vrácení a reklamace

Koupil(a) sis ode mě košili a nejsi spokojený/á ?
To mě moc mrzí. Vždy se snažím aby byly košile ve 100% dokonalosti, ale vždycky se může stát někde chyba.
Určitě se mi ozvi. Jsem rád za zpětnou vazbu a chci aby jsi byl(a) se košilema maximálně spokojený(á).

Vrácení zboží

  • Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky, bez udání důvodu.
  • Po přijetí zboží vám obratem zašleme peníze zpět na váš bankovní účet.

  • Zboží nesmí být poškozeno, nijak používáno (včetně zkoušení) a nesmí být vyprané.

  • Domluvíme se na způsobu předání či doručení zboží.

 

Reklamace

Pokud se na oblečení objevila vada později, můžete zboží reklamovat v běžné zákonné lhůtě. Zboží předané k posouzení v rámci reklamace musí být vyprané a čisté.
Pro lepší komunikaci mi napite e-mail nebo využite kontaktní formulář, co je špatně, a zmínit zda chceš vrátit peníze, vyměnit šaty za jiné, vyměnit velikost nebo vystavit dárkový poukaz.

  • Na zboží máte ze zákona reklamační lhůtu 24 měsíců.
  • Nároky na reklamaci se nevztahují na běžná opotřebení, která jsou s povahou výrobků spojená.
  • V případě uznané reklamace vám zboží obratem vyměním za nové nebo vrátím peníze.
  • Vrátím vám cenu za kompletní objednávku vč. poštovného.

Obecně, co takhle fungovat upřímně?

Když se začne párat nitka nebo utrhne knoflík, je nutné hned košili reklamovat nebo vracet, balit do igelitu, krabice, a posílat skrz přepravce zpět? A navíc vyřešení reklamace nebo výměna může zabrat klidně 30 dní.

Zkontaktujme se a domluvme se normálně a dalším postupu. Je v okolí krejčovství, kam je možné zajít a nechat si to opravit? Ušetříme zdroje, peníze, planetu. Po domluvené opravě rád a potvrzení z krejčovtví vám rád platbu proplatím nebo dám slevu na další nákup. 

Pojďme řešit věci, aby z 1+1 byly 3 a ne jen proto, že clověk může, tak to řešit...